
SZANOWNI CZŁONKOWIE I MIESZKAŃCY!
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa uprzejmie informuje,
że w związku z przyrostem zachorowań na COVID-19
w okresie od 31.01.2022 r. do odwołania obowiązują następujące zasady:
- Całkowite zawieszenie obsługi bezpośredniej przez pracowników FSM, załatwienie spraw jest możliwe:
-telefonicznie,
-elektronicznie za pośrednictwem E-booka, bądź e-maila.
Do odbioru korespondencji papierowej służą skrzynki pocztowe przy Biurze Obsługi Mieszkańców i Administracjach Osiedli. Skrzynki są na bieżąco przeglądane, a pozostawiona w nich korespondencja realizowana
- Zamknięcie siedzib Administracji Osiedli, Spółdzielni i klubu „Heros”.
- Zawieszenie wykonywania usług, przeglądów i prac remontowych w lokalach mieszkalnych, z wyłączeniem sytuacji awaryjnych zagrażających zdrowiu, życiu i mieniu.
- Zgłaszanie usterek, awarii w godzinach pracy Spółdzielni, należy kierować bezpośrednio do Administratora Nieruchomości, po godzinach pracy zgłoszenia obsługuje Pogotowie Techniczne Instal System tel. 605-268-653 lub 603-929-347
Zgłoszenia telefoniczne i elektroniczne obsługujemy w godzinach pracy
pn.śr.czw-7:00-15:00, wtorek 8:00-17:00, pt.7:00-14:00.
Prosimy o zrozumienie sytuacji i dostosowanie się do nakazów
i ograniczeń określonych przez służby sanitarne.
Bez odpowiedzi do “Przedłużenie zawieszenia bezpośredniej obsługi klienta do odwołania”