• EFESEMKA
  • MULTIMEDIA
  • NUMERY ALARMOWE
  • OCHRONA DANYCH
  • KLUB HEROS
    • WIZYTÓWKA
    • WIADOMOŚCI KLUBU „HEROS”
    • GALERIA
  • WSPÓLNOTY
  • NAJEM LOKALI
  • GALERIA
  • EBOK
  • KONTAKT

Logo

Navigation
  • AKTUALNOŚCI
    • ARCHIWUM
  • SPÓŁDZIELNIA
    • HISTORIA
    • ORGANY FSM
    • AKTY PRAWNE
    • ISO 9001:2015
    • KONTAKT
    • GALERIA
  • DLA MIESZKAŃCÓW
    • ZGŁASZANIE AWARII
    • PLIKI DO POBRANIA
    • PORADNIK DLA MIESZKAŃCÓW
  • INWESTYCJE
  • PRZETARGI
  • REMONTY
    • WIADOMOŚCI
    • GALERIA – FUNDUSZ REMONTOWY
  • SAMORZĄDY
  • OSIEDLA
    • NAD WISŁĄ
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • BOHATERÓW
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • BAJKA
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • SZYBOWNIKÓW
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • PRZYLESIE
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • TATRZAŃSKIE
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • NIEPODLEGŁOŚCI
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA

System zarządzania jakością w FSM

Jedna z definicji określa zarządzanie jakością jako skoordynowane działania dotyczące kierowania organizacją i jej nadzorowania w odniesieniu do jakości. Obejmuje one ustanowienie Polityki Jakości, celów dotyczących jakości, planowania jakości, sterowania jakością, zapewnienia jakości i doskonalenia jakości. 

Od momentu podjęcia w czerwcu 2005 r. decyzji o wprowadzeniu Systemu Zarządzania Jakością, spółdzielnia podejmowała szereg działań organizacyjnych i merytorycznych mających na celu przystosowanie do pracy w zintegrowanym Systemie Zarządzania Jakością. W okresie od lipca do września 2005 r. wyznaczony zespół opracowywał Księgę Procesów FSM, pierwotnie składającą się z 10 procesów, ujmując w niej wszystkie najważniejsze aspekty działania Spółdzielni. System ten jest stale monitorowany i w roku 2009 wdrożono kolejny proces związany z nadzorem nad przyrządami pomiarowymi i urządzeniami kontrolnymi. Pełnomocnik Zarządu ds. Zarządzania Jakością, Właściciele Procesów i Audytorzy wewnętrzni (osoby powołane do kontrolowania prawidłowości funkcjonowania Systemu) zostali przeszkoleni do sprawowania swoich zadań przez Ogólnopolską Izbę Gospodarki Nieruchomościami.

Polityka Jakości FSM, w której ujęto główne cele Spółdzielni i sposoby ich osiągania, nakierowana jest na realizację potrzeb klienta. Zgodnie z przyjętą Polityką Jakości, naszą misją jest „komfort i bezpieczeństwo zamieszkania”. Propagując wizję wygodnego i bezpiecznego życia w naszych zasobach mieszkaniowych spełniamy oczekiwania naszych klientów.

W dniu 12.09.2005 r. Ogólnopolska Izba Gospodarowania Nieruchomościami z siedzibą w Gdańsku, w imieniu TÜV NORD Polska, potwierdziła poprzez audit certyfikujący, iż Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa działa zgodnie z normą ISO PN-EN 9001:2000. Uroczystego wręczenia Zarządowi FSM Certyfikatu Jakości dokonano w obecności przedstawicieli władz Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Miasta Bydgoszczy w dniu 19.12.2005 r. Certyfikat Jakości uzyskaliśmy jako druga spółdzielnia mieszkaniowa w Bydgoszczy. W wyniku kolejnego audytu recertyfikacyjnego, w dniu 28.08.2015 r. Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa ponownie uzyskała Certyfikat Jakości wg normy EN ISO 9001:2008, ważny do dnia 27.08.2018r.

W dniach od 14.06 do 19.06.2018 roku jednostka certyfikująca TÜV NORD Polska Sp. z o.o. przeprowadziła w organizacjach zrzeszonych w Ogólnopolskiej Izbie Gospodarki Nieruchomościami w Gdańsku audit certyfikujący zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015. W wyniku przeprowadzonej certyfikacji Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej przyznano certyfikat jakości w zakresie: Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami. Certyfikat jest ważny od 28.08.2018r. do 28.08.2021r.

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami realizujemy uznając wartości: współuczestnictwa i współodpowiedzialności członków, współpracy z organami stanowiącymi Spółdzielni, dążenia do zaspakajania zadowolenia i satysfakcji klienta, zawsze stosując zasadę uczciwości w postępowaniu wobec naszych klientów.

Funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Jakością pełni pan Grzegorz Borkowski. Wszelkie pytania, wnioski, uwagi itp. dotyczące Systemu Zarządzania Jakością w FSM prosimy zgłaszać telefonicznie pod nr 52 343 02 72 wew. 227 lub e-mailem na adres: g.borkowski@fordonskasm.pl. Prosimy również o wypełnienie ankiety dot. zadowolenia klienta, którą można pobrać obok i przesłać drogą elektroniczną na w/w adres e-mail lub złożyć osobiście w Biurze Obsługi Mieszkańców przy ul. Kleeberga 2 lub w Administracjach Osiedli.


(kliknij aby powiększyć)


(kliknij aby powiększyć)


Ankieta
"Badanie wymagań i poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych przez FSM"

Wypełnij ankietę online
Marzec 2021
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Lut    

Archiwa

Tagi

Administracja Garaż Klatka schodowa Konkurs Mieszkanie Modernizacja Ogrzewanie Okna Opłaty Plac zabaw Remont Woda wycinka drzew wynajem Własność

FOTKA DNIA

gala_random48
2019 Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta witryna wykorzystuje pliki Cookies w celu obsługi licznika odwiedzin oraz w celu nawigacji użytkownika po podstronach. Żadne dane z Twojego komputera nie są przez nas przetwarzane.Akceptuj
Polityka prywatności i Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.

SAVE & ACCEPT