
W ostatnim czasie otrzymywaliśmy pytania dotyczące prawidłowego logowania się do systemu, możliwości samodzielnego resetowania hasła oraz nie wyświetlania się niektórych informacji. Oto kilka podpowiedzi:
1. Logowanie następuje na stronie: https://ebok.fordonskasm.pl/
Przed skorzystaniem z nowego EBOK-a zalecamy wyczyszczenie pamięci Cache przeglądarki. Specyficzna konfiguracja komputera lub przeglądarki, z której Państwo korzystacie może powodować utrudnienia w zalogowaniu się. W takim przypadku, jeżeli to możliwe, prosimy o sprawdzenie czy podobny problem pojawia się w innej przeglądarce/innym komputerze. Jest to błąd techniczny niezależny od systemu EBOK.
2. Nazwa użytkownika jest taka sama jak do poprzedniej wersji EBOK-a.
Jeśli nie pamiętacie Państwo swojej nazwy użytkownika, wystarczy zadzwonić do Biura Obsługi Mieszkańców. Jeśli nazwa użytkownika zawiera znaki specjalne np. @, może wystąpić problem z logowaniem, zalecamy zmianę nazwy.
3. Zmiany hasła można dokonać samodzielnie.
W tym celu należy kliknąć na kłódkę z zielonym plusikiem obok przycisku logowania się.
4. Do zmiany hasła niezbędne jest podanie nazwy użytkownika, nowego hasła, potwierdzenie nowego hasła, numer PESEL właściciela lokalu i 8-cyfrowy nr ewidencyjny lokalu (znajduje się on na wydruku wymiaru opłat dostarczanym przez FSM).
5. Jeśli wystąpią trudności w zmianie hasła prosimy o kontakt na nowyebok@fordonskasm.pl, nasz pracownik chętnie Państwu pomoże.
6. Nie zalecamy korzystania z EBOK-a poprzez najnowszą wersję przeglądarki Chrome. Zdarzają się przypadki, w których w tej przeglądarce nie widać danych po zalogowaniu do systemu.
7. Jeśli możecie Państwo zalogować się do EBOK-a ale nie widzicie w nim danych dotyczących swojego lokalu lub występują jakiekolwiek inne nieprawidłowości – prosimy o kontakt w tej sprawie.
8. W przypadku posiadania więcej niż jeden lokal w zasobach FSM (np. mieszkanie i garaż) jest możliwe scalenie ich na jednym koncie EBOK. Prosimy o wiadomość w tej sprawie na nowyebok@fordonskasm.pl.
9. W korespondencji dotyczącej EBOK-a prosimy o podanie nazwy użytkownika, nazwiska właściciela lokalu i adresu lokalu.
W przypadku pozostałych pytań prosimy o wiadomość na adres nowyebok@fordonskasm.pl lub wizytę w Biurze Obsługi Mieszkańców. Serdecznie dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia. Dzięki Państwa reakcji możemy skuteczniej prowadzić prace wdrożeniowe.
4 komentarze to “Działanie nowego EBOK-a”
15 listopada 2018
Janusz SzczepaniakDzien dobry.Do wczoraj to bylo14.11.2018r korzystalem z Waszego eboka.Dzisiaj juz strona sie nie wyswietla. Co sie stalo? Co sie dzieje?Prosze o wyjasnienie.Pozdrawiam.Janusz
16 listopada 2018
FSMDzień dobry, nie zanotowaliśmy żadnej awarii. EBOK działa poprawnie, proponujemy sprawdzić ustawienia przeglądarki internetowej. Może Pan również skorzystać z linku:
https://ebok.fordonskasm.pl/EBOK
Pozdrawiamy.
18 maja 2017
PiotrTotalna porażka!! poprzedni ebok działał dobrze,ten nie działa wcale,w ten sposób mamy iść do przodu ?.Nie idzie się zalogować,brak informacji o lokalu,wpłatach,i bieżących opłatach.Jak tak ma to działać to lepiej to zlikwidujcie niż się ośmieszać.
19 maja 2017
FSMInformacje, o których Pan wspomina są zamieszczone na EBOK-u. Jeśli nie widać ich w Pańskim koncie, prosimy o kontakt na nowyebok@fordonskasm.pl, sprawdzimy co się wydarzyło i przywrócimy dostęp do konta.