
AKTUALIZACJA z dn. 16.02.2017 r.
Otrzymaliśmy od Państwa kilka podobnych zgłoszeń dotyczących problemów z logowaniem przy użyciu dotychczasowych haseł.
Ustaliliśmy, że było to chwilowe wstrzymanie dostępu przez instalowany system. Wszelkie niedogodności związane z dostępem do EBOK-a mają charakter czasowy i wynikają z prac wdrożeniowych, które ciągle trwają. Obecnie nie powinno być problemu z dostępem. Nadmieniamy, że podobne utrudnienia mogą się powtórzyć ale tylko na określony czas. Za wszelkie niedogodności bardzo przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
Prosimy o ponowną próbę zalogowania się do konta na dotychczasowe dane.
____________________________________________________________________________
W związku z pracami wdrożeniowymi nowego zintegrowanego programu informatycznego (ZSI), EBOK w dotychczasowej wersji nie będzie już funkcjonować. Została uruchomiona nowa wersja z podstawowymi informacjami, które będą sukcesywnie rozwijane wraz z postępem prac nad wdrożeniem ZSI. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy i czynimy wszystko by jak najszybciej udostępnić pełną funkcjonalność systemu.
Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi, które prosimy przesyłać na nowyebok@fordonskasm.pl
28 komentarzy to “Uruchomienie nowego EBOKa”
6 sierpnia 2019
Agnieszka MurawskaChcę zalogowac się konto po raz pierwszy, ale nieudaje się przy każdej podejmowanej próbeie. Jak to zrobic?
7 sierpnia 2019
FSMProsimy o kontakt z Biurem Obsługi Mieszkańców tel. 52 343 02 72 wew. 285
3 lipca 2017
MarzennaDziś jest 03.07 a ja nie mogę się zalogować do nowego eboka co jest grane .Przedtem nie miałam problemu
5 maja 2017
JoannaPodany link do rejestracji jest nieaktywny
8 maja 2017
FSMO jakim linku mówimy?
28 marca 2017
RyszardMamy 28 marzec 2017 rok i w dalszym ciągu występuje totalny bajzel przy uruchomieniu EBOKa. Po wpisaniu prawidłowo loginu i hasła wyskakuje komunikat o nie prawidłowych danych. Prze nowością było dobrze obecnie chaos i bałagan.
15 marca 2017
MagdalenaNie mogę się zalogować na EBOKa. Jak chcę zresetować to prosi o „identyfikator karty lokalu”. Indeks lokalu, ani nr ewidencyjny nie pasuje.
16 marca 2017
FSMProsimy o zgłoszenie tej sytuacji na adres nowyebok@fordonskasm.pl
10 kwietnia 2017
MagdalenaNapisałam maila zgodnie z sugestią i do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. Pozdrawiam
5 marca 2017
EwelinaWitam, w jaki sposób można się zarejestrować na ebok?
6 marca 2017
FSMWkrótce możliwa będzie samodzielna rejestracja, tymczasem zapraszamy do Biura Obsługi Mieszkańców.
5 maja 2017
Joannaha, ha, nie można, link rejestracji nie działa……świętej cierpliwości i pozdrawiam w tej bidzie
8 maja 2017
FSMLogowanie następuje poprzez kliknięcie na zakładkę EBOK lub na stronie:
https://ebok.fordonskasm.pl/EBOK/Account/UserLogOn?ReturnUrl=%2fEBOK%2f
2 marca 2017
Maciejto nie działa, nie mogę się zalogować!!!
6 marca 2017
FSMProsimy o przesłanie zgłoszenia na nowyebok@fordonskasm.pl
17 lutego 2017
ElżbietaWitam zalogowałam się do EBOKa i jestem zdziwiona gdyż dane na koncie nie są aktualne a tak na marginesie poprzedni był bardziej czytelny.Pozdrawiam
23 lutego 2017
RafałFakt stary był lepszy. Bardziej czytelny, ale to tylko szata graficzna. Natomiast nowy działa na zupełnie nowym systemie. Także może FSM po sugestaich zmieni szatę graficzną i będzie dobrze. Poza tym e-wniosków brakuje, ale to też pewnie bedzie z czasem wdrożone.
23 lutego 2017
FSMe- wnioski są w przygotowaniu. Szata graficzna pozostanie bez zmian. Nowy EBOK docelowo będzie miał więcej funkcji niż poprzednia wersja i liczymy na to, że będzie lepiej służył nam wszystkim. Przede wszystkim będzie możliwość kontaktowania się poprzez EBOK w dwie strony, czego nie było wcześniej.
1 marca 2017
karlikCałkowicie się zgadzam. Zero danych archiwalnych. Na razie, moim zdaniem wielka klapa…
15 lutego 2017
JózefW dalszym ciągu nie mogę zalogować się do EBOK a .Używam cały czas ten sam LOGIN…
16 lutego 2017
FSMUprzejmie prosimy o kontakt, musimy sprawdzić co się dzieje na Pana koncie. Prosimy wysłać e-maila na adres: nowyebok@fordonskasm.pl z podaniem swojego imienia, nazwiska, adresu lokalu którego dotyczy sprawa oraz w miarę możliwości kodu lokalu. Kod lokalu znajduje się na każdym wymiarze opłat dostarczanym do Państwa mieszkań. Pozdrawiamy.
16 lutego 2017
FSMUstaliliśmy, że było to chwilowe wstrzymanie dostępu przez instalowany system. Obecnie nie powinno być problemu z dostępem. Prosimy o ponowną próbę zalogowania się do konta na dotychczasowe dane. Przepraszamy za niedogodności.
13 lutego 2017
AnnaWitam,czy w nowym EBOKu login i hasło pozostają nadal te same ,ponieważ nie mogę się zalogować:)
14 lutego 2017
FSMLogin i hasło są te same. Jeśli wpisuje Pani poprawne dane, logowanie powinno przebiegać bez przeszkód.
W przeciwnym wypadku prosimy o kontakt na adres e-mail: nowyebok@fordonskasm.pl, sprawdzimy co się dzieje na Pani koncie.
14 lutego 2017
Annai nadal nie mogę sie zalogowac
15 lutego 2017
FSMUprzejmie prosimy o kontakt, musimy sprawdzić co się dzieje na Pani koncie. Prosimy wysłać e-maila na adres: nowyebok@fordonskasm.pl z podaniem swojego imienia, nazwiska, adresu lokalu którego dotyczy sprawa oraz w miarę możliwości kodu lokalu. Kod lokalu znajduje się na każdym wymiarze opłat dostarczanym do Państwa mieszkań.
13 lutego 2017
ElżbietaMam problem z nowym EBOKiem nie mogę się zalogować gdyż nie pamiętam hasła a nie ma pozycji zmień hasło a zrobił się problem jak zmieniliście stronkę .Proszę mnie powiadomić jak mam to zrobić.Już raz do Was pisałam ale odpowiedzi do dzisiejszego dnia nie mam.
13 lutego 2017
FSMDzień dobry, w najbliższych dniach mogą występować utrudnienia w związku z instalacją nowego EBOKa. Przyjęliśmy Pani zgłoszenie i udzielimy odpowiedzi na adres e-mail podany w formularzu. W przypadku gdy korzystanie z EBOKa jest niemożliwe prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Mieszkańców tel. 52 343 02 72 wew. 300