Informacje telefoniczne:
Pracownicy Biura odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące pracy Spółdzielni. Żaden temat, z którym Państwo zadzwonią, nie pozostanie bez załatwienia.
W przypadku konieczności rozmowy ze specjalistą w danej dziedzinie, rozmowa zostanie przekierowana linia wewnętrzną na określone stanowisko.
Zachęcamy do kontaktów telefonicznych również w celu określenia terminu i sposobu załatwiania różnych dokumentów, np. zaświadczeń
Korespondencja elektroniczna (e-mail)
Szczególnie polecamy korzystanie z korespondencji elektronicznej w celu złożenia wniosku (najczęściej stosowane znajdują się w zakładce „Pliki do pobrania”). Zaoszczędzi to Państwa czas i skróci drogę załatwiania sprawy. Wnioski składane w ten sposób są rejestrowane i udzielana jest na nie odpowiedź pisemna lub w miarę potrzeb e-mail. Odpowiedzi pisemne na zgłoszenia elektroniczne są wysyłane na adres korespondencyjny lub mogą być odbierane osobiście przez nadawcę.
Załatwianie formalności bezpośrednio:
W celu zaoszczędzenia Państwa czasu oraz przeprowadzenia sprawnej obsługi prosimy o posiadanie przy sobie poniższych dokumentów:
– dowód tożsamości
– akt notarialny (w przypadku sprzedaży, kupna, darowizny)-oryginał
– postanowienia o nabyciu praw do spadku lub poświadczenie dziedziczenia – załatwianie spraw spadkowych – oryginał
– książeczka opłat czynszowych lub potwierdzenia przelewów – w przypadku wątpliwości w rozliczeniach konta opłat za lokal
– pełnomocnictwa(oryginał) – w przypadku załatwiania spraw w imieniu najemcy lub właściciela lokalu
W Biurze utworzono dla naszych klientów stanowisko z dostępem do internetu. Daje ono możliwość szybkiego wyjaśnienia spraw finansowych, np.:
– uzyskania kopii dokonanego przelewu,
– dokonania przelewu, jeżeli sprawa tego wymaga.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (E-BOK)
Wątpliwości w sprawie korzystania z konta E-BOK w sposób obrazowy są wyjaśniane obecnie na miejscu.
Biuro zajmuje się również rejestracją nowych użytkowników E-BOK nadając odpowiednie dostępy i hasła.
Czynności tych dokonuje się na wniosek osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu, w jej obecności, z chwilą złożenia wniosku.
Bez odpowiedzi do “Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM”