• EFESEMKA
  • MULTIMEDIA
  • ZGŁASZANIE AWARII
  • OCHRONA DANYCH
  • KLUB HEROS
    • WIZYTÓWKA
    • WIADOMOŚCI KLUBU „HEROS”
    • GALERIA
  • WSPÓLNOTY
  • NAJEM LOKALI
  • GALERIA
  • EBOK

Logo

Navigation
  • AKTUALNOŚCI
    • ARCHIWUM
  • SPÓŁDZIELNIA
    • HISTORIA
    • ORGANY FSM
    • AKTY PRAWNE
    • ISO 9001:2015
    • GALERIA
  • DLA MIESZKAŃCÓW
    • ZGŁASZANIE AWARII
    • PLIKI DO POBRANIA
    • PORADNIK DLA MIESZKAŃCÓW
      • DODATEK MIESZKANIOWY I ENERGETYCZNY
      • FUNDUSZ REMONTOWY
      • INSTALACJA KANALIZACJI – PRAWIDŁOWA EKSPLOATACJA
      • JAK BEZPIECZNIE KORZYSTAĆ Z INSTALACJI GAZOWEJ
      • OSZCZĘDNOŚCI W KORZYSTANIU Z INSTALACJI CO
      • WENTYLACJA GRAWITACYJNA W BUDYNKU MIESZKALNYM
      • OBOWIĄZKI ZWIĄZANE Z POSIADANIEM PSA
  • INWESTYCJE
  • PRZETARGI
  • REMONTY
    • WIADOMOŚCI
    • GALERIA – FUNDUSZ REMONTOWY
  • SAMORZĄDY
  • KONTAKT

Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM

przez admin | na 30 kwietnia 2019 | 0 komentarzy
PORADNIK DLA MIESZKAŃCÓW

Miło nam gościć Państwa w nowoczesnym wnętrzu Biura Obsługi.
Przestronność, otwarte stanowiska oraz wygodna poczekalnia przyczynią się do przyjemnego załatwienia każdej sprawy. Pracownicy są do Państwa dyspozycji na stanowiskach w obsłudze bezpośredniej oraz kancelarii. Można złożyć wniosek, ale również dowiedzieć się sposobie załatwiania już zgłoszonej sprawy. Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na szybkie odnalezienie zgłoszenia. Serdecznie zapraszamy do kontaktów osobistych jak również telefonicznych. Mamy nadzieję, że wyniosą Państwo z wizyty u nas tylko pozytywne wrażenia.

Tematy załatwiane na miejscu:

  • rejestracja nowych właścicieli lokali po zawarciu aktu notarialnego,
  • informacje i czynności związane z przyjmowaniem w poczet członków Spółdzielni – członkostwo darmowe bez udziałów (dokładne zasady określa § 6, 7, 8 Statutu FSM)
  • wyjaśnianie spraw związanych z prawem do lokalu (sprawy członkowsko-mieszkaniowe)
  • wyjaśnianie spraw finansowych (konto opłat)
  • wprowadzanie zmian i wydawanie aktualnego wymiaru opłat (po zmianach ilości osób oraz w mediach)
  • nadawanie dostępów do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK) oraz informacje w tym temacie,
  • drukowanie na miejscu książeczek opłat,
  • opisywanie wniosków w sprawie dodatków mieszkaniowych,
  • przyjmowanie wszelkich zgłoszeń ustnych, telefonicznych i pisemnych związanych z lokalami mieszkalnymi, 
  • informacje ogólne o pracy Spółdzielni i tematach załatwianych w poszczególnych działach.

Kancelaria:

  • przyjmowanie wniosków pisemnych, faktur i innej korespondencji
  • możliwość sprawdzenia toku realizacji zgłoszonej sprawy

Kontakt wirtualny:

  • korespondencja e-mail – pytania, wnioski
  • zgłoszenia z EBOK – załatwiane niezwłocznie:
  • aktualizacja danych teleadresowych
  • zmiany do opłat miesięcznych
  • wysyłanie zgody na kontakt sms i e-mail

Każde Państwa zgłoszenie otrzyma informację zwrotną o sposobie załatwienia.

Prosimy o poświęcenie 5 minut i wypełnienie „Ankiety badania zadowolenia Klienta”.

Państwa opinie są dla nas ważne i bardzo nam pomogą w doskonaleniu obsługi.

Serdecznie zapraszamy
Zespół Biura Obsługi Mieszkańców

udostępnij
  • tweet

Tags: AdministracjaMieszkanieOpłatyWłasnośćwynajem

ostatnie wpisy

  • Wyłączenie wody – Thommee 1

    3 lutego 2023 - 0 komentarzy
  • Przetarg na wykonanie naprawy nawierzchni dróg i chodników

    27 stycznia 2023 - 0 komentarzy
  • Komunikat w sprawie podwyżek za ciepło w FSM

    26 stycznia 2023 - 0 komentarzy

powiązane wpisy

  • Zakaz palenia papierosów na klatce schodowej

    15 kwietnia 2020 - 7 komentarzy
  • Wycinka dwóch odnóg drzewa przy ul. Monte Cassino3

    17 listopada 2017 - 0 komentarzy
  • Pomieszczenia dodatkowe do wynajęcia dla potrzeb gospodarstwa domowego

    16 stycznia 2017 - 0 komentarzy

opis autora

Bez odpowiedzi do “Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM”

zostaw odpowiedź anuluj odpowiedź

błędny email wymagane pola są oznaczone *


*
*

luty 2023
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  
« sty    

Archiwa

Tagi

Administracja Garaż Klatka schodowa Konkurs Mieszkanie Modernizacja Ogrzewanie Okna Opłaty Plac zabaw Remont Woda wycinka drzew wynajem Własność

FOTKA DNIA

gala_random45
2019 Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta witryna wykorzystuje pliki Cookies w celu obsługi licznika odwiedzin oraz w celu nawigacji użytkownika po podstronach. Żadne dane z Twojego komputera nie są przez nas przetwarzane.Akceptuj
Polityka prywatności i Cookies

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT