Miło nam gościć Państwa w nowoczesnym wnętrzu Biura Obsługi.
Przestronność, otwarte stanowiska oraz wygodna poczekalnia przyczynią się do przyjemnego załatwienia każdej sprawy. Pracownicy są do Państwa dyspozycji na stanowiskach w obsłudze bezpośredniej oraz kancelarii. Można złożyć wniosek, ale również dowiedzieć się sposobie załatwiania już zgłoszonej sprawy. Elektroniczny obieg dokumentów pozwala na szybkie odnalezienie zgłoszenia. Serdecznie zapraszamy do kontaktów osobistych jak również telefonicznych. Mamy nadzieję, że wyniosą Państwo z wizyty u nas tylko pozytywne wrażenia.
Tematy załatwiane na miejscu:
- rejestracja nowych właścicieli lokali po zawarciu aktu notarialnego,
- informacje i czynności związane z przyjmowaniem w poczet członków Spółdzielni – członkostwo darmowe bez udziałów (dokładne zasady określa § 6, 7, 8 Statutu FSM)
- wyjaśnianie spraw związanych z prawem do lokalu (sprawy członkowsko-mieszkaniowe)
- wyjaśnianie spraw finansowych (konto opłat)
- wprowadzanie zmian i wydawanie aktualnego wymiaru opłat (po zmianach ilości osób oraz w mediach)
- nadawanie dostępów do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK) oraz informacje w tym temacie,
- drukowanie na miejscu książeczek opłat,
- opisywanie wniosków w sprawie dodatków mieszkaniowych,
- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń ustnych, telefonicznych i pisemnych związanych z lokalami mieszkalnymi,
- informacje ogólne o pracy Spółdzielni i tematach załatwianych w poszczególnych działach.
Kancelaria:
- przyjmowanie wniosków pisemnych, faktur i innej korespondencji
- możliwość sprawdzenia toku realizacji zgłoszonej sprawy
Kontakt wirtualny:
- korespondencja e-mail – pytania, wnioski
- zgłoszenia z EBOK – załatwiane niezwłocznie:
- aktualizacja danych teleadresowych
- zmiany do opłat miesięcznych
- wysyłanie zgody na kontakt sms i e-mail
Każde Państwa zgłoszenie otrzyma informację zwrotną o sposobie załatwienia.
Prosimy o poświęcenie 5 minut i wypełnienie „Ankiety badania zadowolenia Klienta”.
Państwa opinie są dla nas ważne i bardzo nam pomogą w doskonaleniu obsługi.
Serdecznie zapraszamy
Zespół Biura Obsługi Mieszkańców
Bez odpowiedzi do “Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM”