Każdy mieszkaniec FSM może wypełnić specjalną ankietę satysfakcji klienta. Po co nam ona?
Przede wszystkim chcemy znać Twoje zdanie na temat usług świadczonych przez naszą spółdzielnię. Ankiety satysfakcji zapełniają nam skrzynki mailowe po każdych zakupach w internecie – bywa to denerwujące, jednak ma swój cel.
Dzięki ankietom możemy zebrać dane na temat zadowolenia mieszkańców, by później, na ich podstawie udoskonalać swoje działania. Stworzony przez nas formularz dotyczy konkretnych spraw, a więc może być wypełniany kilka razy.
Co ważne – ankiety są anonimowe. Nie trzeba podawać maila, numeru telefonu czy innych danych kontaktowych.
Co robimy z ankietami?
Zbieramy je w całość, analizujemy i wraz z Zarządem wprowadzamy odpowiednie ulepszenia. Co ciekawe, ankieta satysfakcji jest również wypełniana wtedy, gdy dany mieszkaniec załatwił sprawę w FSM sprawnie i jest zadowolony z obsługi. Pozytywne opinie również mają wpływ na poprawę działań. Jeśli np. administrator na danym osiedlu sprawnie i szybko pomógł mieszkańcom, dzięki pozytywnej opinii będziemy o tym wiedzieli, a następnie poprosimy kolegę lub koleżankę, aby przekazała reszcie pracowników, jak wyglądały jej działania i nauczył/a nasz czegoś nowego.
W związku z tym, zachęcamy wszystkich mieszkańców, którzy załatwiają u nas swoje sprawy, czy to przez internet, telefon, osobiście czy na Facebooku – dajcie nam znać o swojej opinii i pozwólcie nam się rozwijać.
Ankieta znajduje się na naszej stronie www pod adresem: https://fordonskasm.home.pl/autoinstalator/wordpress/?qsm_quiz=add1
Bez odpowiedzi do “Drogi mieszkańcu – wypełnij ankietę satysfakcji!”