
poszukujemy osoby na stanowisko
Administratora Nieruchomości
Główne zadania:
• współpraca z mieszkańcami w zakresie administrowanych zasobów
• prowadzenie ewidencji i kartotek zasobów oraz dokumentacji nieruchomości
• nadzorowanie stanu technicznego budynków, instalacji i urządzeń technicznych oraz czystości w administrowanych zasobach
• sporządzanie wzorów dokumentów i przekazywanie ich do akceptacji przełożonym
• przygotowywanie danych do rozliczeń mediów
• kontrolowanie i nadzorowanie jakości prac wykonywanych w budynkach przez podwykonawców
• współpraca z najemcami, podwykonawcami, administracją, urzędami i innymi służbami w zakresie obsługi nieruchomości
• przygotowywanie informacji, zestawień i danych do planów finansowych
Oczekujemy:
• cech osobowościowych takich jak: odpowiedzialność, odporność na stres, komunikatywność oraz umiejętność budowania i umacniania pozytywnych relacji z Klientem
• samodzielności w działaniu i dyspozycyjności
• biegłej obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• specjalistyczne szkolenia,
• niezbędne narzędzia pracy,
• możliwości rozwoju zawodowego,
• bogaty pakiet socjalny.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, oświadczenie RODO) na adres e-mail: i.nowicka@fordonskasm.pl do dnia 03.02.2020 r. W temacie wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy: aplikacja Administrator Nieruchomości.
Informujemy, że Administratorem danych jest Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa z siedzibą w Bydgoszczy, przy ul. Kleeberga 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Bez odpowiedzi do “OFERTA PRACY: Administrator Nieruchomości”