Spółdzielczość mieszkaniowa to najlepsza wspólnota! Jesteśmy o tym głęboko przekonani – mówi Prezes Zarządu Zbigniew Sokół. Zorganizowaliśmy kampanię typu outdoor na wielkiej powierzchni.
Cztery plakaty rozwieszone w najbardziej ruchliwych miejscach Fordonu przypominają ponad 70 tysiącom mieszkańców dzielnicy o tym, że warto wybrać spółdzielnię. Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa od 55 lat wspomaga rozwój tzw. sypialni Bydgoszczy. Zarządza i administruje ponad 230 nieruchomościami wybudowanymi wcześniej własnym sumptem. W naszych zasobach zamieszkuje około 30 tysięcy osób. Komunikujemy się z nimi w zróżnicowany sposób. Są osoby, którym wystarczy informacja podana w Internecie lub przez elektroniczne biuro obsługi klienta. Ale są też takie, które wolą przyjść na spotkanie, porozmawiać. Szukaliśmy metody, dzięki której możemy przypomnieć o sobie nie tylko tym, którzy nas znają ale także licznym studentom i tym, którzy przyjechali do pracy, nie znają Bydgoszczy zbyt dobrze – kontynuuje prezes Sokół. Stąd pomysł na billboardy. Ogląda je każdy, kto się znajdzie się w pobliżu. I pieszy i kierowca. Plakaty ulokowaliśmy w pobliżu ważnego ronda i dużych skrzyżowań. W naszym przekonaniu kampania odnosi sukces. Widzimy go po zainteresowaniu naszymi nowymi inwestycjami – kameralnymi nieruchomościami w otoczeniu zieleni i nowoczesnej infrastruktury. Chcielibyśmy aby mieszkańcy mieli świadomość, że spółdzielnia wciąż jest atrakcyjną formą ulokowania kapitału i wyboru miejsca zamieszkania. Daje poczucie bezpieczeństwa. Posiada ugruntowaną i stabilną pozycję na rynku oraz, co bardzo ważne, ponad 50 lat doświadczenia w zarządzaniu. I nie zostawia nikogo samemu sobie, nawet dłużników – podkreśla Z. Sokół. Zawsze wychodzimy naprzeciw ludziom, szukamy płaszczyzny porozumienia z dłużnikami, dajemy możliwość spłaty ratalnej. Nie można bagatelizować takich faktów. Kampanią przeciwdziałamy próbom zmarginalizowania znaczenia spółdzielni i propagandowych prób zepchnięcia ich do postaci przestarzałych, zbiurokratyzowanych instytucji. Inwestujemy w nowoczesne systemy informatyczne, odmładzamy kadrę. Jesteśmy solidnym konkurentem dla deweloperów skoncentrowanych wyłącznie na zysku. To, co wyróżnia spółdzielnię, to aktywne działania na rzecz środowiska lokalnego, zwłaszcza seniorów zagrożonych wykluczeniem z życia osiedla. Likwidujemy bariery architektoniczne. Inwestujemy w małą architekturę, dostawiamy ławeczki, tworzymy nowe podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Budujemy siłownie w parkach. Organizujemy bezpłatne zajęcia, warsztaty i koncerty. Wszystko po to, by podnieść komfort i bezpieczeństwo zamieszkiwania w naszych zasobach. Mamy nadzieję, że inne Spółdzielnie wezmą z nas przykład. Warto przypomnieć społeczeństwu o tym, że spółdzielnia to nie tylko budynki i opłaty ale przede wszystkim to ludzie, których połączyła wzajemna pomoc. Właśnie dlatego spółdzielnia to najlepsza wspólnota!
Projekt plakatów wizerunkowych do pobrania – kliknij tutaj
Bez odpowiedzi do “FSM z Bydgoszczy prowadzi kampanię wizerunkową na rzecz rozwoju spółdzielczości mieszkaniowej”