Od 2005 roku Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa działa zgodnie z normą ISO PN-EN 9001:2000. Polityka Jakości FSM, w której ujęto główne cele Spółdzielni i sposoby ich osiągania, nakierowana jest na realizację potrzeb klienta. Zgodnie z przyjętą Polityką Jakości, naszą misją jest „komfort i bezpieczeństwo zamieszkania”. Propagując wizję wygodnego i bezpiecznego życia w naszych zasobach mieszkaniowych spełniamy oczekiwania naszych klientów.
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami realizujemy uznając wartości: współuczestnictwa i współodpowiedzialności członków, współpracy z organami stanowiącymi Spółdzielni, dążenia do zaspakajania zadowolenia i satysfakcji klienta, zawsze stosując zasadę uczciwości w postępowaniu wobec naszych klientów.
Dlatego ważna jest dla nas Państwa opinia. Będziemy wdzięczni za wypełnienie anonimowej ankiety satysfakcji klienta. Podczas wypełniania formularza prosimy wziąć pod uwagę ostatnio załatwianą sprawę.
Wypełnij ankietę przez Internet (kliknij tutaj).
Bez odpowiedzi do “Opinia ma znaczenie”