W piątek 12 maja o godzinie 17:00 w Klubie „Heros” odbyło się Prezydium Walnego Zgromadzenia, które podsumowało obrady wszystkich 7 części Zgromadzenia. Walne Zgromadzenie w 2017 roku podjęło 15 uchwał. Podsumowano działalność i wyniki Spółdzielni w ubiegłym roku, omówiono wyniki lustracji i sprawozdanie finansowe. Raport niezależnego biegłego rewidenta oraz wyniki lustracji są celujące, bez uwag. Rada Nadzorcza i Zarząd Spółdzielni przedstawili sprawozdania. Walne Zgromadzenie podjęło uchwałę o podziale zysku, z którego kwotę 30.000,00 zł przeznaczono na pokrycie kosztów administrowania nieruchomościami związanych z modernizacją sprzętu informatycznego w FSM, w związku z wdrażanym zintegrowanym systemem informatycznym w FSM, a pozostałą kwotę na fundusz remontowy Spółdzielni w celu zwiększenia zakresu remontów zasobów mieszkaniowych w danym roku lub w kolejnych latach. Dokonano wyboru Członków Rad Osiedli FSM w kadencji 2017-2020.
Informacja o Walnym Zgromadzeniu
przez
FSM
|
na 15 maja 2017
|
0 komentarzy
udostępnij
ostatnie wpisy
-
Rozliczenie rzeczowo-finansowe Funduszu Remontowego za 2023 rok.
30 kwietnia 2024 - 0 komentarzy -
Przetarg na remont instalacji c.o.
30 kwietnia 2024 - 0 komentarzy -
Czas pracy FSM w maju – ogłoszenie
25 kwietnia 2024 - 0 komentarzy
opis autora
Bez odpowiedzi do “Informacja o Walnym Zgromadzeniu”