
Uprzejmie informujemy, że trwają prace wdrożeniowe nowego systemu informatycznego w FSM. Zmiany obejmą również EBOK, który ulegnie całkowitej przemianie. Nowoczesna platforma obsługi klienta będzie wdrażana stopniowo dla wszystkich użytkowników. Na początku platforma będzie zawierała podstawowe informacje rozliczeniowe i będzie systematycznie rozwijana o nowe możliwości zapewniające większą funkcjonalność, zgłaszanie spraw oraz rozszerzone możliwości komunikacji. W pierwszych miesiącach działania systemu mogą występować przejściowe utrudnienia lub ograniczony zasób informacji, prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie usterek na adres: nowyebok@fordonskasm.pl
W najbliższym czasie poinformujemy o zmianach w sposobie logowania i obsługi systemu.
4 komentarze to “Nowy EBOK”
7 stycznia 2019
Janusz SzczepaniakDlugi czas korzystalem z eboka.Obecnie nie moge sie zalogowac.W ogole nie otwiera sie strona.Chcial bym wiedziec jaka jest tego przyczyna.Pozdrawiam.
14 lutego 2017
JanLoguję się do nowego EBOKA i nic. Adres niepełny
Żadnych danych i ile do zapłaty a tu termin
płatności. Poprzednio nie było problemu.
Zmieniłem hasło bo to idzie zrobić i nic.
Proszę radę co się stało.
Pozdrawiam Jan
15 lutego 2017
FSMUprzejmie prosimy o kontakt, musimy sprawdzić co się dzieje na Pana koncie. Prosimy wysłać e-maila na adres: nowyebok@fordonskasm.pl z podaniem swojego imienia, nazwiska, adresu lokalu którego dotyczy sprawa oraz w miarę możliwości kodu lokalu. Kod lokalu znajduje się na każdym wymiarze opłat dostarczanym do Państwa mieszkań. Pozdrawiamy.
16 lutego 2017
FSMUstaliliśmy, że było to chwilowe wstrzymanie dostępu przez instalowany system. Obecnie nie powinno być problemu z dostępem. Prosimy o ponowną próbę zalogowania się do konta na dotychczasowe dane. Przepraszamy za niedogodności.