
I. Załatwianie formalności bezpośrednio:
-
Stanowiska obsługi bezpośredniej zapewniają kompleksową obsługę w zakresie:
- przyjmowania wszelkich wniosków pisemnych i innych zgłoszeń,
- rejestracji na miejscu danych niezbędnych do obsługi nowych właścicieli lokali mieszkalnych,
- wydawania wydruku aktualnego, obowiązującego wymiaru opłat / zgodne z podanymi informacjami/
- zmiany ryczałtów na wodę – rejestracja zmian
- zmiany ilości zgłaszanych osób-rejestracja zmian
- nadawanie dostępów do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
- informowanie na temat możliwości rejestracji do EBOK poprzez stronę internetową Sp-ni
- drukowanie na miejscu książeczek opłat, lub wręczenie wydruku z indywidualnym numerem konta do opłat wyjaśnianie spraw finansowych związanych z kontem opłat
- inne sprawy związane bezpośrednio z działalnością Spółdzielni
-
W celu zaoszczędzenia Państwa czasu oraz przeprowadzenia sprawnej obsługi prosimy o posiadanie przy sobie poniższych dokumentów:
- dowód tożsamości,
- akt notarialny/ w przypadku sprzedaży, kupna, darowizny /-oryginał,
- postanowienia o nabyciu praw do spadku lub poświadczenie dziedziczenia– załatwianie spraw spadkowych- oryginał,
- książeczka opłat czynszowych lub potwierdzenia przelewów-w przypadku wątpliwości w rozliczeniach konta opłat za lokal
- pełnomocnictwa/oryginał/- w przypadku załatwiania spraw w imieniu najemcy lub właściciela lokalu.
Oryginały są niezbędne w celu sporządzenia potwierdzonej kserokopii.
-
W Biurze utworzono stanowisko z dostępem do internetu. Stworzono tym samym możliwość szybkiego wyjaśniania spraw finansowych np.
- uzyskania kopii dokonanego przelewu,
- dokonania przelewu, jeżeli sprawa tego wymaga.
II. Informacje telefoniczne
Pracownicy Biura odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące pracy Spółdzielni.
W przypadku konieczności rozmowy ze specjalistą w danej dziedzinie, rozmowa zostanie przekierowana linią wewnętrzną na określone stanowisko. Żaden temat, z którym Państwo zadzwonicie do Biura nie pozostanie bez załatwienia. Zachęcamy do kontaktów telefonicznych również w celu określenia terminu i sposobu załatwiania różnych dokumentów np.: zaświadczeń.
III. Korespondencja e-mail
- szczególnie polecamy korzystanie z drogi e-mail w celu złożenia wniosku /najczęściej stosowane znajdują się w plikach do pobrania/. Zaoszczędzi to Państwa czas i skróci drogę załatwiania sprawy.
- odpowiedzi pisemne na zgłoszenia elektroniczne są wysyłane na adres korespondencyjny lub mogą być odbierane osobiście przez nadawcę, pozostałe odpowiedzi kierujemy drogą e-mail.
Adresy e-mail i numery telefonów znajdują się w zakładce kontakt.
IV. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – EBOK
- Biuro zajmuje się rejestracją nowych użytkowników EBOK nadając odpowiednie dostępy i hasła.
- Istnieje również możliwość rejestracji indywidualnej.
- Na stronie internetowej Spółdzielni jest okienko pozwalające na rejestrację.
- Wprowadzono możliwość zgłaszania zmian poprzez konto EBOK.
- Uzyskane w ten sposób zgłoszenia są identyfikowane z właścicielem konta i załatwiane bez zbędnych wyjaśnień.
Niezbędne informacje można również uzyskać w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Bez odpowiedzi do “Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM”