• EFESEMKA
  • MULTIMEDIA
  • NUMERY ALARMOWE
  • OCHRONA DANYCH
  • KLUB HEROS
    • WIZYTÓWKA
    • WIADOMOŚCI KLUBU „HEROS”
    • GALERIA
  • WSPÓLNOTY
  • GALERIA
  • EBOK
  • KONTAKT

Logo

Navigation
  • AKTUALNOŚCI
    • ARCHIWUM
  • SPÓŁDZIELNIA
    • HISTORIA
    • ORGANY FSM
    • AKTY PRAWNE
    • ISO 9001-2008
    • KONTAKT
    • GALERIA
  • DLA MIESZKAŃCÓW
    • ZGŁASZANIE AWARII
    • PLIKI DO POBRANIA
    • PORADNIK DLA MIESZKAŃCÓW
  • INWESTYCJE
  • PRZETARGI
  • REMONTY
    • WIADOMOŚCI
    • GALERIA – FUNDUSZ REMONTOWY
  • SAMORZĄDY
  • OSIEDLA
    • NAD WISŁĄ
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • BOHATERÓW
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • BAJKA
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • SZYBOWNIKÓW
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • PRZYLESIE
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • TATRZAŃSKIE
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA
    • NIEPODLEGŁOŚCI
      • KOMUNIKATY I WIADOMOŚCI
      • GALERIA

Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM

przez admin | na 1 kwietnia 2016 | 0 komentarzy
PORADNIK DLA MIESZKAŃCÓW

I. Załatwianie formalności bezpośrednio:

  1. Stanowiska obsługi bezpośredniej zapewniają kompleksową obsługę w zakresie:

  • przyjmowania wszelkich wniosków pisemnych i innych zgłoszeń,
  • rejestracji na miejscu danych niezbędnych do obsługi nowych właścicieli lokali mieszkalnych,
  • wydawania wydruku aktualnego, obowiązującego wymiaru opłat  / zgodne z podanymi informacjami/
  • zmiany ryczałtów na wodę – rejestracja zmian
  • zmiany ilości zgłaszanych osób-rejestracja zmian
  • nadawanie dostępów do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
  • informowanie na temat możliwości rejestracji do EBOK poprzez stronę internetową Sp-ni
  • drukowanie na miejscu książeczek opłat, lub wręczenie wydruku z indywidualnym numerem konta do opłat wyjaśnianie spraw finansowych związanych  z kontem opłat
  • inne sprawy związane bezpośrednio z działalnością Spółdzielni
  1. W celu zaoszczędzenia Państwa czasu oraz przeprowadzenia sprawnej obsługi prosimy o posiadanie przy sobie poniższych dokumentów:

  • dowód tożsamości,
  • akt notarialny/ w przypadku sprzedaży, kupna, darowizny /-oryginał,
  • postanowienia o nabyciu praw do spadku lub poświadczenie dziedziczenia– załatwianie spraw spadkowych- oryginał,
  • książeczka opłat czynszowych lub potwierdzenia przelewów-w przypadku wątpliwości w rozliczeniach konta opłat za lokal
  • pełnomocnictwa/oryginał/- w przypadku załatwiania spraw w imieniu najemcy lub właściciela lokalu.
    Oryginały są niezbędne w celu sporządzenia potwierdzonej kserokopii.
  1. W Biurze utworzono stanowisko z dostępem do internetu. Stworzono tym samym możliwość szybkiego wyjaśniania spraw finansowych np.

  • uzyskania kopii dokonanego przelewu,
  • dokonania przelewu, jeżeli sprawa tego wymaga.

II. Informacje telefoniczne

Pracownicy Biura odpowiedzą na Państwa pytania dotyczące pracy Spółdzielni.
W przypadku konieczności rozmowy ze specjalistą w danej dziedzinie, rozmowa zostanie przekierowana linią wewnętrzną na określone stanowisko. Żaden temat, z którym Państwo zadzwonicie do Biura nie pozostanie bez załatwienia. Zachęcamy do kontaktów telefonicznych również w celu określenia terminu i sposobu  załatwiania różnych dokumentów np.: zaświadczeń.

III. Korespondencja e-mail

  • szczególnie polecamy  korzystanie z drogi e-mail w celu złożenia wniosku /najczęściej stosowane znajdują się w plikach do pobrania/. Zaoszczędzi to Państwa czas i skróci drogę załatwiania sprawy.
  • odpowiedzi pisemne na zgłoszenia elektroniczne są wysyłane na adres korespondencyjny lub mogą być odbierane osobiście przez nadawcę, pozostałe odpowiedzi kierujemy drogą e-mail.

 Adresy e-mail i numery telefonów znajdują się  w zakładce kontakt.

IV. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – EBOK

  • Biuro zajmuje się  rejestracją nowych użytkowników EBOK nadając odpowiednie dostępy i hasła.
  • Istnieje również możliwość rejestracji indywidualnej.
  • Na stronie internetowej Spółdzielni jest okienko pozwalające na rejestrację.
  • Wprowadzono możliwość zgłaszania zmian  poprzez konto EBOK.
  • Uzyskane w ten sposób zgłoszenia są identyfikowane z właścicielem konta i załatwiane bez zbędnych wyjaśnień.

Niezbędne informacje można również uzyskać w Biurze Obsługi Mieszkańców.

udostępnij
  • tweet

Tags: AdministracjaMieszkanieOpłatyWłasnośćwynajem

ostatnie wpisy

  • Awaria łącza telekomunikacyjnego

    21 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • Kino Jeremi zaprasza na czwartkowe seanse filmowe

    19 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • KS Wisełka na podium Pucharu Prezesa PZPN!

    19 lutego 2019 - 0 komentarzy

powiązane wpisy

  • Wycinka dwóch odnóg drzewa przy ul. Monte Cassino3

    17 listopada 2017 - 0 komentarzy
  • Pomieszczenia dodatkowe do wynajęcia dla potrzeb gospodarstwa domowego

    16 stycznia 2017 - 0 komentarzy
  • Użytkowanie zaworów zimnej i ciepłej wody w mieszkaniach

    4 listopada 2016 - 0 komentarzy

opis autora

Bez odpowiedzi do “Korzystanie z Biura Obsługi Mieszkańców FSM”

zostaw odpowiedź anuluj odpowiedź

błędny email wymagane pola są oznaczone *


*
*

  • Popularne
  • Ostatnie
  • Komentarze
  • Zabudowa wielorodzinna na Osiedlu „Szybowników”

    6 listopada 2015 - 27 komentarzy
  • Uruchomienie nowego EBOKa

    10 lutego 2017 - 26 komentarzy
  • Zabudowa jednorodzinna na Osiedlu „Niepodległości”

    19 kwietnia 2016 - 24 komentarze
  • Plany zabudowy jednorodzinnej na Osiedlu „Niepodległości”

    30 maja 2017 - 22 komentarze
  • Nowe informacje w sprawie budowy domków jednorodzinnych

    5 stycznia 2018 - 21 komentarzy
  • Awaria łącza telekomunikacyjnego

    21 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • Kino Jeremi zaprasza na czwartkowe seanse filmowe

    19 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • KS Wisełka na podium Pucharu Prezesa PZPN!

    19 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • Harmonogram przeglądów instalacji elektrycznej na os. „Bajka”

    18 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • Harmonogram przeglądów instalacji gazowej na os. „Szybowników”

    13 lutego 2019 - 0 komentarzy
  • Zakaz palenia papierosów na klatce schodowej

    W bloku na Sucharskiego notorycznie są posiadówki w piwnicy jest...
    18 stycznia 2019 - Piotr
  • Plan remontów przewidzianych w 2019 r.

    Witam, czyżby nie za bardzo zapomniana jest lawinowa 12 i 10?...
    17 stycznia 2019 - Ania
  • Pomieszczenie dodatkowe- Łabendzińskiego 1

    Prosimy o kontakt z Administratorem Nieruchomości tel. 882 101 989
    15 stycznia 2019 - FSM
  • Pomieszczenie dodatkowe-Bielawskiego 2

    Prosimy o kontakt z Administratorem Nieruchomości tel. 882 101 989
    15 stycznia 2019 - FSM
  • Pomieszczenie dodatkowe-Bielawskiego 2

    Aktualne?? Jestem zainteresowany.
    14 stycznia 2019 - Marcin
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Sty    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  

Archiwa

Tagi

Administracja Garaż Klatka schodowa Konkurs Mieszkanie Modernizacja Ogrzewanie Okna Opłaty Plac zabaw Remont Woda wycinka drzew wynajem Własność

FOTKA DNIA

gala_random16
2017 Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta witryna wykorzystuje pliki Cookies w celu obsługi licznika odwiedzin oraz w celu nawigacji użytkownika po podstronach. Żadne dane z Twojego komputera nie są przez nas przetwarzane.Akceptuj
Polityka prywatności i Cookies